دیوونه خونه
دیوونه خونه

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 778
بازدید کل : 150854
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


 
غصه هم می گذرد
 



نظرات شما عزیزان:

niloofarane
ساعت22:43---16 تير 1392
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من دگر به پایان نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید


Me
ساعت11:11---10 تير 1392
سلام دوستم...
مرسی که بهم سر زدی!
خوشحال شدم....
اگه عیب و ایرادی چیزی بود ،سعی میکنم تو اولین فرصت درستش کنم...


نازدارخانوم
ساعت14:44---30 خرداد 1392
خیلللللللللی حال میکنی همچین دوست باهوشی داری نههههههه؟؟؟
جان من نه؟؟


نازدارخانوم
ساعت13:21---29 خرداد 1392
اااااااااااااااااااااااااای نامرد....
نخیرم تصمیم جدی گرفتم که یکم از شوهرجان جدا بشم..
حالا کی بشه خدا میدونه...!!!


نازدار خانوم
ساعت1:48---29 خرداد 1392
میگما دیوونه جونم آدرس خونتونو بده دیگه من میخوام بیام پیشت...
حوصلم سر رفته میهوام تهنایی برم مسافرت ولی جایی رو ندارم....
مدیونی اگه بگی چقدر پررو هستش این خانومه


niloofar
ساعت13:41---28 خرداد 1392
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸ ¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► ♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وپ زیـــبای داری مـــوفــق باشیــد
۞اگر خــــواســــتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــر حضــــور سبــــزت هستم
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬► ♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, توسط یه دیوونه